Wednesday, April 8, 2009

:::TAK SABARNYE!!!::::

nak balik!!!!!

x sabarnye rase nak mnjejakkan kaki ke terengganu....

da lame da x balik..rasenye lbih kurang 2 bulan lbih kot....

memandangkan final exam pun x lame lg dan study week akan start pd 10hb ni,jd boleh la blik mintak restu dan doa dari cik n pok (panggilan utk mak n ayah) semoga boleh jwab exam dgan jayanye...insyaallah...

x sabar rasenye nak tunggu ari sabtu,pdahal kat umah xde pape pun,tp aku rase sgt rindu nk balik umah sbab da lame x tgok muka cik n pok n adik2 yang lain..rindunye kat diorang sume..

emmm..mcm ne la org yg hidup jauh dr family yg bertahun2 x blik..msti lg trsiksa dr aku kan??
rindu sentiasa bermain di jiwa..meronta2 ingin diubati dengan raut wajah yang sentiasa dalam ingatan..betol x?

mcm mana lah agaknye keadaan kampung sekarang ea?msti da byk berubah...eee...mkin x tahan rasenye mnahan rindu di dada...

cepatla mse berlalu....nak balik...nak balik...(iskh..iskh..iskh)

nasib baik la aku study kat johor je(uitm,segamat)...klu kat kedah,perlis,pulau pinang ke..x tau la mcm ne keadaan aku..mst lagi susah nak balik sbb mane nak fikir duit tiket lg yang semakin naik tambangnye..johor nak ke terengganu pun dah rm32.20..

ok lah..aku x tau da nak post ape lg..nanti tulis lebih2 kan org ingat aku homesick plak...
tp ape2 pun aku mmang x sbar nak balik ni..

PERJALANAN JAUH TAK KURASA..
KERNA HATIKU MELONJAK SAMA..
INGIN BERJUMPA IBU DAN AYAH...
YANG SELALU TERBAYANG DI MATA...

OOOO...BALIK KAMPUNG
OOOO...BALIK KAMPUNG
HATI GIRANG...

No comments:

Post a Comment